ORA SEXUALĂ

OMUL - BĂRBATUL ŞI FEMEIA - POSEDĂ SEX ŞI SEXUALITATE ÎNCĂ DE LA NAŞTERE, DAR NU ESTE EDUCAT LA TIMP ŞI CORECT, SĂ ŞTIE CUM SĂ FACĂ DRAGOSTE DE CALITATE ŞI SĂ PERPETUEZE MINUNATA SPECIE UMANĂ. ŞI ÎN ACEST DOMENIU NE TREBUIE O SOCIETATE INTELIGENTĂ, CAPABILĂ DE PERESTROIKA ŞI GLASTNOSTI (RECONSTRUCŢIE ŞI TRANSPARENŢĂ).
Savin BADEA

duminică, 20 decembrie 2009

"PE FIECARE FATĂ O AŞTEAPTĂ UN BĂIAT!"

Martie 15th, 2009 de olteniada and tagged  Azi am împlinit 67 de ani: LA MULŢI ANI, Savin BADEA! 
Mulţumesc celor de la TRILULILU-CROCODILU şi celor de la NETLOG pentru urări şi felicitări.
Mulţumesc tuturor celor care îmi accesează, îmi văd, îmi aud şi îmi citesc însemnările de pe blog. Peste cîteva zile voi acumula 200000 de accesări "oficiale" (pe contorul Weblog), în doar 7 luni!…
Dar sînt dezamăgit de democraţia dictatorială pe care o aplică WEBLOG şi toate celelalte servere. În definitiv, un blog este, în acelaşi timp, un carnet de însemnări, un jurnal intim şi un ziar public. Nu sînt ziarist profesionist, ci om de rînd, şi am crezut de cuviinţă să public "însemnări" de "toată mîna", cum a zis Ion CREANGĂ, pentru toată LUMEA (cea de jur-împrejur şi cea care se numeşte OMENIRE), dovadă şi contoarele, mai ales harta lumii. Dar nu admit, ca la cea mai mică ţîfnă a unei persoane, fie opincă, fie turbincă, să se apese pe butonul lui raportează blog, să fiu pîrît şi să mi se şteargă munca. EU, PENTRU DUMNEAVOASTRA, DAR ŞI PENTRU MINE, pierd ore de nesomn ca să public toate "prostiile", să fiţi fericiţi! Şi nu admit ca persoane simandicoase să mă cenzureze, cum nici lui Ceauşescu nu i-aş fi permis!
Dacă vreţi educaţie, faceţi-o acasă, la şcoală, în societate, că acolo lipseşte, şi nu la mine pe blog. Lăsaţi copiii să discearnă, să întrebe, să le fiţi prieteni prin ce explicaţii le daţi, lăsaţi-i să uzeze de liberul arbitru lăsat de Dumnezeu în creierii lui homo sapiens, inteligentul! Nu-mi cenzuraţi mie blogul, pentru că aşa vor muşchii voştri,  sau pentru că nu ştiţi să vă educaţi copiii!
Deunăzi mi-aţi şters 14 "însemnări" de la categoria 199 Savin BADEA – ORA SEXUALĂ. Nici nu ştiţi ce vă aşteaptă, fraierilor, care aţi îndrăznit să vă băgaţi în treburile mele.
Aflaţi că sexualitatea există în om încă din embrion şi se manifestă încă de la NAŞTERE şi pînă la MOARTE!!! DAR omenirea cea proastă (NU PARTEA INTELIGENTĂ), N-A INVENTAT ÎNCĂ METODA CU CARE SĂ LE EXPLICE COPIILOR ce este aia sex şi ce este aia dragoste. Este o mare deosebire! Spuneţi-le, vă rog: PE FIECARE FATĂ O AŞTEAPTĂ UN BĂIAT! şi VICEVERSA! Dacă ştiţi de viceversa , încă este bine. NU FACEŢI DIN COPIII VOŞTRI NIŞTE TĂNTĂLĂI, aşa cum am ieşit noi, cei educaţi prea pudic, care am auzit de educaţie sexuală la 26 de ani! (Babele din generaţia mea – unele din ele – parcă-s lovite de streche şi de bomba atomică! – din lipsă de educaţie sexuală, făcută la timp, au rămas cu idei fixe, cred în reîncarnare şi în dragostea de apoi, şi mai cred în fluturii care trebuie să le zboare, musai, prin stomac, şi abia atunci dacă ştiu că sînt îndrăgostite, dar de fapt ard gazul degeaba, stafidîndu-se încet, încet, dar sigur…). Dar explicaţi-le, şi încă ştiinţific, apelînd la anatomie, biologie, medicină şi la tot "arsenalul". Asta aveam de gînd să fac pînă la urmă din blogul meu, la această categorie. Nu-i stresaţi cu bazaconii, nu-i opriţi să caute, căci pe INTERNET găsesc destule prostii şi va fi mai rău dacă-i opriţi şi dacă nu le explicaţi. Dragi copii, eu am făcut sex/dragoste la 26 de ani şi am făcut dragoste/sex cu soţia, pe care mi-a dat-o şi mi-a luat-o Dumnezeu, 40 de ani fericiţi! PE FIECARE FATĂ O AŞTEAPĂ UN BĂIAT! ŞI VICEVERSA! ÎNVĂŢAŢI SĂ IUBIŢI CU ADEVĂRAT (cu pasiune şi cu dăruire, pînă la sacrificiu – să nu înţelegeţi, neapărat, prin sacrificiu chiar moartea, deşi pot fi situaţii care nu o exclud) ŞI SĂ ŞTIŢI CĂ DRAGOSTEA ŞI SEXUL SÎNT ACELAŞI LUCRU CÎND EXISTĂ IUBIRE ŞI SÎNT LUCRURI TOTAL DIFERITE CÎND NU EXISTĂ IUBIRE: Eu n-am cunoscut sexul decît ca dragoste. Iar dragostea, ştiţi şi voi, că acolo unde nu e, nimic nu e! Citiţi poezia mea DIALOG şi veţi înţelege.
În încheiere – mă adresez tăntălăilor care m-au cenzurat – că voi face una din două, dacă voi mai fi cenzurat: fie anulez blogul şi colaborarea cu toţi, fie retrag blogul din sfera publică! Nu permit ca de munca mea să-şi bată joc cine vrea! Vorba aia: "Şi popă şi hoţ, cu două-n cur nu poţi!" (am jurat să apăr limba română, în locul lui George PRUTEANU).
Şi acum mă adresez părinţilor deştepţi – pe proşti nici nu-i bag în seamă, plecînd de la judecata că toţi cititorii mei, minus 2-3 excepţii, sînt foarte inteligenţi :
Cineva a scris că javrele din apartament sînt orfane de Natură şi şi-au pierdut simţul orientării şi al descurcării în situaţii critice. Trebuia să trec strada şi aşteptam la stop să se facă verde, împreună cu încă vreo 10 persoane şi un cîine maidanez. Primul care a traversat strada, în secunda cînd s-a dat verde, a fost cîinele. Cum de a ştiut că trebuie să aştepte? Şi cum deosebea culoarea verde? De unde ştia că trebuie să treacă pe culoarea verde? Savanţii susţin că patrupedele canine văd doar în gri. Explicaţia este că Natura l-a învăţat să supravieţuiască. Cîinii sînt inteligenţi, judecă.
Explicaţi-le copiilor Dvs. ce este bine să facă şi ce nu şi lăsaţi Natura să-i apere!
Dragi copii: PE FIECARE FATĂ O AŞTEAPTĂ UN BĂIAT! O fi chiar Făt Frumos şi e iubitul tău! Şi viceversa: PE FIECARE BĂIAT ÎL AŞTEAPTĂ O FATĂ! O fi chiar Ileana Cosînzeana şi e iubita ta!
Vă doresc să fiţi toţi fericiţi! Multă sănătate şi LA MULŢI ANI!
SĂ VĂ DAU MINTEA MEA – NU POT!
Cu drag, Savin BADEA
P.S. De ce nu apelaţi la dialog, la caseta de comentarii, dacă ceva nu vă place? Nu sînteţi singurul cititor care vedeţi acest blog! Altcineva, din contră, vrea să citească tot ce vă displace Dvs. 
Care dintre Dvs. m-aţi adus în stare să mă supăr chiar de ziua mea? Să iasă în faţă şi să discute cu mine, direct, prin caseta de comentarii. Nu fiţi laşi! Nu fiţi proşti! Care dintre Dvs. săriţi baricada, în sprijinul meu? Savin BADEA
PPS. Ca să comentaţi, daţi clic pe titlu şi scrieţi în casetă, legitimîndu-vă . Atăta tot. Fiţi îngeri, nu draci răuvoitori! Savin BADEA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu