ORA SEXUALĂ

OMUL - BĂRBATUL ŞI FEMEIA - POSEDĂ SEX ŞI SEXUALITATE ÎNCĂ DE LA NAŞTERE, DAR NU ESTE EDUCAT LA TIMP ŞI CORECT, SĂ ŞTIE CUM SĂ FACĂ DRAGOSTE DE CALITATE ŞI SĂ PERPETUEZE MINUNATA SPECIE UMANĂ. ŞI ÎN ACEST DOMENIU NE TREBUIE O SOCIETATE INTELIGENTĂ, CAPABILĂ DE PERESTROIKA ŞI GLASTNOSTI (RECONSTRUCŢIE ŞI TRANSPARENŢĂ).
Savin BADEA

duminică, 20 decembrie 2009

2. SUZANA

2. SUZANA

POVESTEA POVEŞTILOR 2 (POVESTEA PIZDEI)

Parodie după povestea lui Ion CREANGĂ (şi continuarea ei).

MOTTO:

1.
"Grasa ţine casa!"
(folclor)

2.
"- Ştiuleţi (castraveţi) drepţi
Ca pula mea aveţi?"
"-Dar pepene crăpat
Ca pizda mea aţi mîncat?"
(folclor)

Rîdea Creangă subt căciulă, 1

Scriind basmul despre pulă.

Doamne, ce artist mi-s! Dă
Să scriu basmul despre pizdă!

La primul iau pula primă 5

Că l-am recompus cu rimă -
La al doilea iau precis
Pizda primă - dau în scris!

Amu, după întîmplarea
Cu porumbul şi vînzarea 10

De ştiuleţi pe post de pulă -
Popa, Doamna Nesătulă,
Baba, Pulea Norocosul,
Domnul, Sfîntul Petre, grosul...
Îşi duc bine traiul Lor, 15
După rang, aşa cum vor.
Dar s-au scurs trei ani şi ia
Să vezi altă dandana:

Amu, cică, într-o vară,
Se plimbau secret prin ţară 20

Domn Hristos şi Petrea Sfîntul -
Cică inspectau Pămîntul
Şi făceau recensămînt,
Pule, pizde - cîte sînt.

"-Zii, măi Petre, tîrla-dîrla, 25

Oare are peşte gîrla?"
"- Doamne, la pule stăm bine,
Pizdele sînt cam puţine!"
"- Mă gîndesc ca mai 'nainte,
Să le înmulţim, Prea Sfinte; 30
Ce-ar fi, bre, ca din... ceva?!..."
"- Nu ştiu din ce s-ar putea."
"- Linte, mazăre, fasule..."
"- Le-am enume3rat la pule."
"- ...Alge, boji, petunii moi, 35

Nuci, crini albi, măcriş, trifoi,
Varză, maci, măceş, zambile..."
"- Astea-s pizde? Prea debile!
Ar fi gingaş... dintr-o floare!
Trandafirul, mi se pare, 40

Fiind frumos şi nimerit
Fetelor, însă mărit!"
"- Ai înnebunit, Prea-Sfinte?
Trandafirul are ghimpe!"
"- Atunci, Doamne, fă-le pere, 45
Că şi-aşa au ţîţe-mere!

Chiar mai mari! Te rog frumos,
Fă-le pepene zemos!"
"- Pepeni zici?... N-am mai mîncat
De-un an pepene crăpat!..." 50


Şi, zicînd aşa, taman,
Zăresc sfinţii un ţăran,
Un plugar, un biet puţoi,
Pîndărind prin păpuşoi,
Porumbiştea cu pricina, 55

Cea cu pula şi băşina.
A pus omul în răzoare
Iar porumb cu druga mare,
Aşteptînd să crească pule,
Printre rînduri, şi făsule. 60
















(va urma)

Savin BADEA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu