ORA SEXUALĂ

OMUL - BĂRBATUL ŞI FEMEIA - POSEDĂ SEX ŞI SEXUALITATE ÎNCĂ DE LA NAŞTERE, DAR NU ESTE EDUCAT LA TIMP ŞI CORECT, SĂ ŞTIE CUM SĂ FACĂ DRAGOSTE DE CALITATE ŞI SĂ PERPETUEZE MINUNATA SPECIE UMANĂ. ŞI ÎN ACEST DOMENIU NE TREBUIE O SOCIETATE INTELIGENTĂ, CAPABILĂ DE PERESTROIKA ŞI GLASTNOSTI (RECONSTRUCŢIE ŞI TRANSPARENŢĂ).
Savin BADEA

luni, 19 iulie 2010

1000

I-au trecut prin pat 1.000 de barbati
I-au trecut prin pat 1.000 de barbati Inspirata de personajul Samantha Jones, interpretat de actrita Kim Cattrall in serialul "Totul despre sex", bruneta Christina Saunders si-a propus sa aiba cat mai multi parteneri de sex. In zece ani, ea a avut o mie de amanti.

La 30 de ani, Christina Saunders, o bruneta focoasa din orasul britanic Hertfordshire, are in palmares un record incredibil. In doar zece ani, femeia a facut sex cu 1.000 de barbati, in speranta ca aceasta experienta ii va aduce implinirea si o va transforma intr-o femeie de succes. In doar o saptamana, in vacanta petrecuta la Ibiza, englezoaica s-a culcat cu 15 barbati diferiti. "Modelul meu a fost Samantha, personajul interpretat de actrita Kim Cattrall in serialul "Totul despre sex". Mi-a placut atitudinea pe care o avea fata de barbati si am vrut sa vad si eu cum e sa consumi masculi pe banda rulanta", a povestit Christina, care a tinut o evidenta clara a barbatilor cu care a facut amor si le-a dat chiar si note. Acum insa, dupa ce a trecut de partenerul de sex cu numarul 1.000, bruneta are regrete. "Mi-am pierdut prietenii, care au ajuns sa ma considere o tarfa", a explicat bruneta.

Sursa: Cancan  19 Iulie 2010 - alte titluri din ziarul online www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu