ORA SEXUALĂ

OMUL - BĂRBATUL ŞI FEMEIA - POSEDĂ SEX ŞI SEXUALITATE ÎNCĂ DE LA NAŞTERE, DAR NU ESTE EDUCAT LA TIMP ŞI CORECT, SĂ ŞTIE CUM SĂ FACĂ DRAGOSTE DE CALITATE ŞI SĂ PERPETUEZE MINUNATA SPECIE UMANĂ. ŞI ÎN ACEST DOMENIU NE TREBUIE O SOCIETATE INTELIGENTĂ, CAPABILĂ DE PERESTROIKA ŞI GLASTNOSTI (RECONSTRUCŢIE ŞI TRANSPARENŢĂ).
Savin BADEA

vineri, 4 iunie 2010

MI-A IEŞIT ÎN CALE UN BĂIAT! - Anda CĂLUGĂREANU



Mi-a ieşit in cale un băiat..
Ce-i atâta zarvă mare!
Mama-i tristă, tata îngrijorat,
În familie e, e mare sfat


Au aflat c-am fost la cinema,
Au aflat c-am fost şi la şosea.
M-au certat. Le-am răspuns:
'Ce-aveţi cu mine. Mi-a plăcut un băiat!'


La, la, la, la, la, asta-i pentru că
La, la, la, la, la, ai o inimă
La, la, la, la, la, şi n-o poţi opri
În zadar îi spui 'Inimă nu mai iubï!'


Mi-a ieşit in cale un băiat..
Ce-i atâta zarvă mare!
Mama-i tristă, tata îngrijorat,
În familie e, e mare sfat


Pân' la urma bunicuţa mea
Cu un zâmbet cald mi-a spus aşa:
'Vă iubiţi, să vă văd la casa voastră
Şi să fiţi fericiţi!'


La, la, la, la, la, asta-i pentru că
La, la, la, la, la, ai o inimă
La, la, la, la, la, şi n-o poţi opri
În zadar îi spui 'Inimă nu mai iubï!'

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu